مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18سياسي

کشتی به گل نشسته در بندر آستارا حرکت خود را از سر گرفت 


فرماندار آستارا از به حرکت در آمدن کشتی تجاری به گل نشسته در بندر آستارا و ادامه مسیر به مقصد بندر هوسان باکو خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از به حرکت در آمدن کشتی تجاری به گل نشسته در بندر آستارا و ادامه مسیر به مقصد بندر هوسان باکو خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده در جمع خبرنگاران در خصوص کشتی تجاری به گل نشسته در بندر آستارا، اظهار کرد: کشتی تجاری 2500 تُنی حامل مواد پتروشیمی که صبح روز جمعه (26 آبان ماه) در بندر آستارا به گل نشسته بود، دقایقی قبل با تلاش نیروهای امدادی و یدک کش به حرکت درآمد.

وی افزود: این کشتی تجاری پس از بارگیری در بندر آستارا به مقصد بندر هوسان باکو در حال حرکت بود که هنگام عبور از کانال بندر آستارا به سمت دریای خزر، به گِل نشست، اما با تلاش گروه اعزامی از بندرانزلی و یک یدک کش قوی، دقایقی قبل به حرکت درآمد و اکنون عازم بندرهوسان باکو در جمهوری آذربایجان است.

فرماندار آستارا با اشاره به دلایل به گل نشستن این کشتی گفت: نامساعد بودن شرایط جوی باعث به گل نشستن این کشتی تجاری شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتمع بندری آستارا در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و مرز جمهوری آذربایجان با 60 هکتار وسعت، نخستین بندر بخش خصوصی کشور و نزدیک ترین و مقرون به صرفه ترین مسیر تجارت و حمل و نقل کالا بین آسیا، آفریقا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی به گل نشسته در بندر آستارا حرکت خود را از سر گرفت 

کشتی به گل نشسته در بندر آستارا حرکت خود را از سر گرفت